Sunday, November 22, 2015

KURSUS @ TOK BALI, KELANTAN 2015

Tup-tup nama naik kono g kursus di Tok Bali, Kelantan.  Alahaiii malas nya terasa...bila-bila dpt info kena join aktiviti dalam air-air bagaiii..menciiii...

Tapi bila dah sampai..perasaan mencii jadi terlebih suka plak..teruja pun adaa...hehehhe. Alkisah..selesai brainstorming aktiviti promosi....kami kena riadah di Pulau Perhentian...dengan sukan snorkling...perghhh...time muda-muda body ringan dulu pernah laa join...dah body berat nih nak berenang kat kolam rumah pun malass dan takut tak timbul..hahhahahaha

Tapi bila dah naik bot laju...perasaan best tu datang laaa...insyaAllah nak g holiday plak..perghh.

Bilik penginapan..Resort.... simple but nice

Bilik air...besoooooooooo ...tapi gerun ..hahah

Minum petang...sotong sumbat pulut manisss....ermmm tengok orang lain macam tak cukup...
tapi tekak cuyang tak masuk lerrr....sori yerk cik sotong
Bas pengangkutan kami...driver tetap bgMokhtar...alhamdulillah


Sesi dalam dewan kursus...brainstorming geng...jangan main-main aaaaa.  Kursus ni kami bersama membincangkan perancangan aktiviti pasaran dan promosi termasuk rekaan untuk tahun 2016. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.





Dah fenin-fenin brainstorming...aktiviti yang paling kami tunggu pastinya sesi riadah . Kali ni sesi riadah agak mendebarkan tetapi menjanjikan keseronokan yang hebat. Sebabnya...sesi riadah kami bermula di Pulau Perhentian...pastinya aktiviti di dalam laut..perhhhh seronokkkk.




On the way ke area snorkling


Tiga orang duyung Pulau Perhentian..hehehehe







Standby nak balik ke daratan semula dan terus balik ke Tok Bali



bye bye...Pulau Perhentiannn







Sesi riadah di tepi pantai...main bola tampar pantai..dan futsal pantai....main futsal nih golak yang lobih...hahahah..adooiii




 Kami dah nak balik....sempat posing sakannn nih...hehehehhe







No comments: