Sunday, May 6, 2012

MINI SUKAN KM 2012


Punyer lah lama KM tak anjurkan sukan...aaa kali tahun 2012, tercapai jugak walaupun konsep mini jer...lokasi pun di Institut Kraf Negara.  Sepertimana...konsep mini..jadi lawan pun antara bahagian jer laa..sonang nak kiro...har har har. Bahagian kami mengambil warna hitam (macam ala-ala panglima garang ler tuh) dengan nama gelaran 'BLACK KNIGHT'.  Utk sukan nih..Bahagian kami digandingkan dengan Pejabat Ketua Pengarah dan Timbalan Ketua Pengarah...so gerun ler sikit...har har har.

Cuyang..aaa seperti biasa mewakili pertandingan yang agak mencabar..iaitu Karem.  Berpasangan dengan Ies..hehahehhehe...sakit tuhhh jari..hehe.  Ape yang pasti..kami juara...ahakkksss.  Harap-harap tahun2 hadapan ada lagi sukan dianjurkan..walaupun acara kecil..tapi kekeluargaan warga Kraftangan Malaysia tu yang besar.




Bersama maskot Bahagian Rekaan...si Ghimau...hahaha comeyyyy

Acara pembukaan...mestilah sesi panas memanass dulu...perghh..hehhehe 

uuuuuiiiii...gerun geruunnnnn....acara akhir ...bola tampar...nasib tak corot...kalu idak sorang2 kono tampar kek bos...hahaha



No comments: