Sunday, December 19, 2010

I'M ARTIST (PAINTER)...yeaahhhh

Tetiba teringat lak pada aktiviti seni aku..lama dah tinggal ke'serius'an aku dalam mengecat2 nih..alahaii..windu plak rasanya.  Apepun ada juga bekalan seni aku yang happening berlaku..:) Kebetulan join Persatuan Pelukis Negeri Sembilan...tup2 dapat jemputan menyertai Pameran Lukisan 'Terkonang Jua - Seni N.Sembilan Masa Kini, berlaku di Balai Seni Lukis Negara tahun 2006.  Dirasmikan oleh bapak nogori, iaitu Yam DiPertuan Besar N.Sembilan & Isteri.  Syukur..dua painting dapat digantung di ruang pameran.. oil painting & woodcut dari siri..The Never Ending Story (painting - final year AD).



Pelukis dan lukisan ...:)

Lukisan aku...:)

Yam DiPertuan Besar Negeri Sembilan di bawa melawat lukisan-lukisan yang dipamerkan.

Yam DiPertuan Besar Tuanku Ampuan Negeri Sembilan sedang menandatangani Buku Lawatan Pameran


Tahun 2001 juga, profile aku pernah diterbitkan di majalah Expart...khusus untuk individu luar negara yang berkerja di Malaysia.  Bangga gak..walaupun work masa study di UiTM dulu... cuma sayang...aku tak serius lagi...mane laa peginya semangat melukis aku nih...

2 comments:

Anonymous said...

zima...really proud of u...aku pun rindu tuk melukis lagi...impian tu dah terkubur..skrang slalu menolong anak2 melukis homework diaorg...keh3

Anoor Alwi said...

den pun winddduuuuuuu...huhuhu