Tuesday, April 13, 2010

Potluck steamboat@promosi

Semalam (12 April 2010) we all makan-makan lagi. Kali ni steamboat pulak. Dari jumaat lepas dah rioh satu department bincang siapa bawak apa...ada nak bawak crabball, fishball, fishcake, sayor, dimsum & macam-macam perancangan..bawak periok si mid, kicap2 kuah kak shidah laa..bawak perot pun ada hehehehe..tapi alhamdulillah semua bersama menjayakannya. Tapi sian kak fae, kete rosak plak kat highway...terus tak dapat bersama..:( So ni le rupenya..terlioq kan...hehehhe


Ni lah antara bahan-bahan steamboat promosi...memang mengancam selera sungguh...

Kak kin...kalau bab mencedok..bagi kat dia dulu...hehehehe

Ni aku tau jari siapa seblah kanan nih....aaaaaaaaaaaaaaaaaa jari kak shidah...
kui kui kui...:P
Makan..makan gak..posing..posing gak...:P pantang nampak kamera ...

Umanggg aaaiiiiii godang eee ngagoo jang...hehehehe...si wan ni ..terbau jer dia...kira jadi tetamu VIP kitaorang laa adik aku sorang nih...:P
Udang..udangg....ni along tengok sure terlioq nih...ekekekeke

Aida...ko ngail aper tuh...:) dimsum abessssss...

Sodap eeee...........tambah tambah...:)

No comments: